Datorer borde ha en automatiskt avstängning

Först pratade jag med Johanna igår kväll,
www.jollaans.blogg.se .
Sen skulle jag kolla på film, hann kolla på halva innan ögon stängdes.
Då tänkte jag så här " Jag vilar bara en liten stund men jag ska inte somna ".
Det slutade med att jag somna med filmen på och allt.
Så när jag vaknade imorse var allt tänt!
Inte konstigt att jag vaknade så tidigt då.
Så nu är jag skit pigg & gla.
Det sre ut att bli sol idag så ska ha solbrillorna på huvudet.
Tar mammas för dom sitter mycket bättre haha.
Iallafall så får ni ha en super bra dag!



Fan vad mitt öga såg läskigt ut på den här bilden!

Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

det såg fint ut! :)

2009-03-31 @ 16:22:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0