bada i kallt= Inte skönt alls!

Bubbelbadade nyss i kallt vatten och de var inte skönt.
Hade satt på badet och sen när jag hoppade i hade jag glömt vrida den på varmt så då satte jag på varmt vatten när badkaret redan var fullt,
 för vem badar i kallt vatten liksom?
Men helt plöstligt så kommer det kallt vatten ur kranen istället.
Så mamma testar i andra handfat och det kommer bara kallt vatten så vi vet inte vad som hänt.
Iallafall så fick jag bada i det där kalla vattnet och de var verkligen inte skönt.
Är så jävla seg för tillfället,
orkar inte ens resa på mig.
Hur får man sig själv pigg?



Kommentarer
Postat av: liisa

saknar videoinlägg

2009-03-15 @ 19:42:18
Postat av: ida

emma vilken härlig blogg du har :D!

2009-03-16 @ 22:17:38
URL: http://foodfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0