Anledning till att man inte ska plugga hemma

Gaah har pluggat i över en timme nu är skit sur!
Jag hatar när man ska plugga på något och så förstår man inte och ingen hemma kan hjälpa en!
Det är därför man bara ska plugga i skolan har jag lärt mig nu,
för att där kan lärarna hjälpa en.
Sen när man sitter hemma och inte fattar känner man sig bara dum,
man känner sig verkligen dum i huvudet.
Så nu har jag lagt böckerna i väskan och ska be om hjälp imorgon.
Mycket smart gjort . . . .
Tänkte iallafall hoppa in i duschen nu och sen bli en soffpotatis.
Först är de den rätte för rosing FINAL,
vet inte vem som ska vinna men Hugo kan inte vinna för han ska jag ha!
Men den andre tycker jag inte heller ska vinna.
Sorry Linda du får nog hitta någon gubbe som får underhålla dig istället,
du kommer bli en pedofil om du blir tsm med dom där små sexbomberna.


Förra terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0