Akut akut

Shit vilken dag, ingenting blev som planerat.
Skulle ha vart med Filiph och Johanna.
Fast spenderarde hela dagen och kvällen på akuten . . . .
Mamma har tappat känseln? så jag var ju såklart med henne på akuten.
Jag som självklart hatar sjukhus höll ju på att svimma när folk gick med dropp,
och värst blev det när folk blödde.
Fast det slapp jag se sen när vi fick ett rum!
Iallafall så gick jag och åt på subway själv, skit mysigt.
Sedan köpte jag en ben & jerry glass som var kakdeg tror jag.
Skit äcklig iallafall så kastade den, varför tog jag inte bara en annan.
Ibland blir man så irriterad på sig själv!
En rekomendatin, köp alltid glass som ni smakat tidigare!
För sen står ni där utan . . . .
Sedan gick jag tillbaks till mammsen,
och sen var jag snäll och överaskade henne med mat.
Fats hon gillade tydligen inte kalkon, så det hamnade i sopen.
Tack för omtanken.
Fan vad sur jag blev, sedan gjorde jag slut med Filiph också.
Har så mycket att tänka på så orkar inte med ett förhållande just nu.
Sedan fick jag en bitchslap i ansiktet utav mamma haha.
Hon har en fått en finne på näsan så jag skulle retas och trycka på den,
då blev hennes reaktion att slå till mig så hon som såg det måste ju ha trott de värsta.
Sen pratade jag med min  " kusin " Malin, vi är inte hel kusiner men typ kan man säga.
Vi har inte haft kontakt på flera år så började vi prata idag,
skit kul och skönt, så ska åka och träffa henne någon dag.
Riktigt roligt tycker jag :D



Så där såg jag ut utomhus!



Sen blev man  en egoist framför kameran igen . .. . . .
God natt!

Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

tråkigt att ni gjort slut!

2009-03-04 @ 17:59:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Nella

var kommer jackan ifrån? skitsnygg kram

2009-03-06 @ 14:12:29
URL: http://hejnella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0