Svininfluensan

Okej nu är jag äntligen hemma.
Har saknat bloggen som f*n men nu är semstern slut haha . . .
Iallafall så har jag haft det skit bra,
vill tillbaks men har saknat alla här hemma jätte mycket.
Som sgt " Borta bra men hemma bääst "
Men vill ändå tillbaka,
malta var helt klart dte bästa någonsin,
kommer alltid att minnas det.
Kommer iallafall berätta mer imorgon
men nu måste jag sova . . . . eller vila ut.
Trodde inte att jag skulle få komma hem haha.
En stackare i vår grupp hade åkt på svininfluensan,
fick vi veta igår kväll.
Då fick jag lite smått panik att jag hade fått det!
men alla åkte iallafall hem förutom henne.
Men märker man av någon sympton åker man såklart och testar sig.
Men sov så gott sötisar så skriver jag tomorrow
och lägger ut bilder också . .  .


Kommentarer
Postat av: hanna

vi har saknat ditt bloggande meee=)

2009-07-22 @ 10:54:43
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

härligt att du är hemma! :D

2009-07-22 @ 11:29:16
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: emma

kul å ha dig hemma igen!

tur att de inte va du som svininfluensan!!!

hoppas att du haft kul gumman, vi ses imorn på jobbet då får du berätta om allt kul!!

2009-07-22 @ 14:10:21
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0