sorry läsare

Jag är skit off jag vet.
Men nu på lovet är det svårt att skriva lika mycket,
ska verkligen försöka göra mitt bästa.
Iallafall så följde jag med Mandis hem igår,
sen åkte jag till Dennis.
Vi gick ut och träffa alla andra sen började "festen".
Men kvällen slutade lite dåligt.
Det blev slagsmål och jag som inte klarar av blod gömde mig bakom
ett litet hus haha.
Fast sen kom Dennis.
Sedan började jag & dennis bråka
och jag bestämde mig för att sova på  en parkbänk.
Men det gjorde jag förståss inte.
Sedan gick vi hem till en indie kille vi nyss hade träffat?
Hans föräldrar var tydligen i Norge,
så dom  flesta gick dit haha.
Sen löste det sig mellan mig och d och jag sov hos han.
Oj nu kom mami hem, ska bara gå och prata med henne en snabbis.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0