senaste nytt ifran malta!

Har vart lite dalig pa att upptadera men har no time!
Man gar upp pa morgonen,
solar,
skolan,
ater massa
och festar!
Ater typ 8 snickers per dag haha,
har blivit beroende av dom.
Sen kan jag inte ata nagot annat heller!
Men ville bara saga att allt ar super.
Forsta dagarna ville jag bara hemma men nu vill jag fan stanna.
det har ar ju varsta drommen haha.
Fast killar uppskattar nog mer att vara har,
for det ar fan brudar overallt!
I var grupp ar det liksom bara sex killar!
Men det gor inte mig nagonting.
Men nu ska jag ga och kopa mer snickers,
kommer vara en fucking snickers nar jag kommer hem haha!
Ha det sa bra, pussar . . . .

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag vill också åka till malta :P

2009-07-08 @ 11:44:09
URL: http://corneliaj.blogg.se/
Postat av: cornelia

jag ska kanske åka dit på språkresa nästa år :D

2009-07-08 @ 13:59:13
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0