Sätt aldrig dit liv på något

skulle gå in på internet och beställa en ny mobil,
då så precis innan jag ska trycka på att godkänna köpet,
säger juha:
- Du måste vara 18 för att kunna beställa.
Jag- Nej, jag kan sätta mitt liv på att det går.....
Juha- Okej vi får väl se haha.
Jag trycker och det kommer upp en skylt,
" Du måste vara 18 eller ha en målsamans bla bla ... ."
Nu ska ja aldrig sätta mitt liv på något igen,

hoppas inget dåligt händer nu bara.
Det här är såååå inte min dag:
1. Raderar hälften av Malta bilderna.
2. Kunde inte beställa mobilen jaag ville ha.
3. Får inte följa med kussen till iran för har inget visum
och det tar upp till 28 dagar att få ett!
4. Mina strumpbyxor gick sönder .....
Borde jag gå och läggaa mig eller?
Nej juste ska åka och jobba.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0