roligt värre . . .


(Jag och två utav italenarna,)

Dom var riktigt jobbiga.
Först var dom skit gulliga och vi rökte vattenpipa tillsamans och sånt,
sen blev dom bara jobbiga . . . .
Den ena var efter mig som sjutton å en kväll på baren hittade jag på värsta lögnen.
Jag sa att jag var gift i Sverige och väntade barn i 1 månaden!
Men då började dom pussa på min mage och shit.
Sen en natt klockan 4 dunkar de på våran dörr!
Det blev bara värre och värre och vi blev ju skit rädda.
Vi trodde fan dom skulle slå sönder dörren,
 sen slutade det!
Sen en halvtimme senare började de igen . . . . .
 Sedan på morgonen hade vi ett brev haha.
Dom hade skrivit att vi var oartiga och massa,
dom hade bla. ritat ett fuck u finger och en kuk,
så gulligt av dom.
Sen skulle jag gå och köpa vatten tror ni inte dom sitter vid lobbyn då?
Jag smög förbi men sen när jag kom tillbaks såg dom mig.
Då var dom skita trevliga helt plötsligt!
Jag sa till dom att be om ursäkt och det gjode dom mm.
Men nu måste jag åka . . .  Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaa snygg blogg :) hur gammal är du? :)

2009-07-24 @ 18:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0