Nu är jag tråkig och trött igen.

Ska hålla er lite upptaderade nu tänkte jag:
* Dennis sov hos mig.
* Jobbade.
* Köpte godis.
* Hade beslutångest . . .
* Åkte hem.
* Duschade.
* Och nu sitter jag här . . .

Tänkte faktiskt sova snart så att jag orkar morgon dagen.
Först ska jag jobba sen möta Mandis,
sen hem och göra mig fräsch,
sedan åka till Johanna
och sen ser man hur kvällen slutar haha.
Har lite ångest över allt godis jag ätit,
helt ärligt så får jag inte på mig mina jeans längre,
det är hemskt!
Men jag kan inte hålla fingrarna i styr!
Dom dras till godis, det är helt otroligt.
Sitter faktiskt med godis i famnen nu också!
Fan emma, jag kommer bli en jävla godis själv snart!


Kommentarer
Postat av: cornelia

bodde du i värdfamilj eller globale village på malta? :)

2009-07-27 @ 17:04:21
URL: http://palmen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej, jag undrar hur du tjänade pengar på din blogg förut? kan du inte skriva ett inlägg om det och ge lite tips, vad som fungerade bra och så? :) kram

2009-07-27 @ 21:41:30
Postat av: Anonym

emma du ska baar veta hur mycket jag saknar dig, och gustav älskar er alla och mamma ! <33 / jossan

2009-07-28 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0