My day




Mami skjusade mig till Dennis så va med han på dagen,
sen runt åtta åkte jag hem för att äta första middagen tillsamans med familjen.
Det blev grillning med V och Juhas morbror också.
Satt där en stund men dom snacka finska så jag fattade ingenting.
Så gick till datorn nu istället.....
 Det känns så konstigt att blogga nu efter tre veckor?
men det blir nog bra haha.
Lägger in bilder imorgon ifrån resan.
Haha vår diskussion om resan vid middagen var väldigt rolig:
M- Det var nog en väldigt lärorik resa?'
Jag- Jaa, kan verkligen mer eneglska nu ...
M- Jag märker redan nu att du blivit mer mogen.
Jag- Aa, man blev ju mer självständig.
J- Sen lärde du dig ju att supa också.
Jaja, ska berätta mer om resan senare men

" what happens in Malta stays in Malta "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0