Mongo, snorunge mm. . . men emma är mitt rikgtiga namn!


( Min mest använda outfit på malta haha )

Tänkte faktiskt sova tidigt idag,
efter sista veckan på malta då man drack varje kväll är jag dödstrött nu.
Sov inte ut igår heller . . . .
Ändå ska jag upp tidigt imorgon.
Att vi människor aldrig lär oss att sova ut ordentligt.
Man hör ju folk säga hela tiden att dom är trötta,
Sverige är ett jävla stress land . . . .
Fast på landet är de nog inte så stressat.
Iallafall så kom juha in igen och sa god natt.
Juha- god natt snorunge, sov så gott.
Jag- tack för den.
Mami- Gumman, du vet väl att ett kärt barn  har många namn.
Oh, det värmde haha.
God natt på er skit ungar,
älskade blogg läsare har många namn.




Kommentarer
Postat av: jesper

hörredu fröken perfekt... den där mest använda outfiten var nog det fulaste "kläderna" jag sett i hela mitt liv.. och jag har sett en hel del..

2009-07-26 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0