Mammas mat

Somnade runt tre igår och sen vaknade jag åtta,
packade upp mina saker haha.
Och gav kniven jag köpte till juha till han och sen parfymen till mamma,
vilken underbar dotter dom har!
Iallafall så var jag tvungen at äta mamis lasagne till frukost,
ja har liksom levt på snickers, pommes, pizza slices och subway.
Allt utan kött har jag ätit!
Så var bara tvungen att äta mammas mat nu.
Ska väl sätta mig framför tv:n ett tag,
jag har kollat på tysk mtv i tre veckor nu?
Äntligen får man se svensk tv.
Måste bara säga de också,
ni som får chansen och åka till malta gör det.
Det är det roligaste jag vart med om.


Kommentarer
Postat av: Sofie

gud vad snygg, fräsh och solbränd du ser ut på bilden :)

2009-07-22 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0