IMPOSSIBLE

Det är verkligen omöjligt att hålla saker hemliga
och det är helt sant!
Jag vet vilka jag kan lite på och vilka inte,
därför lyckas ja hålla det jag inte vill att någon ska veta hemligt.
Men om man säger något till någon annan kan det spridas på en timme.
Folk är verkligen desperata efter drama och skvaller.
Vi lever i en Gossip girl dröm eller The hills historia om vi tänker efter.
Det sker intriger efter intriger. . . . .
Och aldrig låter vi varandra vara.
Nästan varje dag hör man någonting nytt.
Jag tänker vara ärlig,
Jag älskar skvaller och drama förutom när man själv är huvudpersonen.
Då är det inte lika kul längre.
Men så länge det är om någon annan är det ganska intressant.
Vad elak jag låter nu,
men jag kan lova att jag inte är den enda i denna värld som tycker så.
Men det är så värlsen fungerar blod, svett & tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0