i just wanna make love

Gardagen:
Kvallen slutade med att vi var ute och klubba.
Skit nice, alla minderariga ska aka hit for man far
ga in vart man vill!
Det ar 16 ars grans men alla yngre kommer in anda.
Fast tyvar slutade kvallen daligt for mig . . . . .
Vill inte ga in pa det men kommer nog alltid minnas det.
Javla killar sager jag bara, ackliga!
Aja blev ledsen efter men finns inte sa mkt att gora nu tyvar.
Det ar bara forsoka att glomma det. . . .
Gick hem och prata lite om det med mina basta vanner,
sen klockan tva pa natten drog vi och kopte mat haha.
Trostata ar alltid bra. . . . .

Dagen:
Klev uppe lite val sent men men . . . .
Gick till banken och fixa lite.
Sen akte vi till skolan haha,
har faktiskt lart mig lite.
Sen akte vi till stranden direkt och missade ett mote,
typiskt oss . . . .
Men sprang tillbaks och fixade oss.
Gick ut och at istallet for att ga pa ett stort disco.
Gjorde bort mig totalt pa resturangen sa vi lar inte fa ga dit igen haha.
Sen nu ska alla tjejer ut pa klubbarna forutom jag och johanna.
Kanner inte for det efter dte som hande igar och sen sa en annan sak.
Vi ska forsoka hita en butik som e oppen och kopa en vattenpipa,
sen chilla pa balkongen.
Men ha det sa bra nu!
Skriver imorgon tror jag.
Kisses.


Kommentarer
Postat av: Dolly

inte illa..

2009-07-05 @ 00:15:33
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-06 @ 11:03:40
Postat av: LIENE

tråkigt det med killarna:/ men men, man får räkna med att leva för sin skull, inte för andras, i alla lägen därför skita i andra idioter.

2009-07-06 @ 11:04:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0