Gårdagen och dagen

Gårdagen:
Åkte hem till D som låg och  sov.
Låg och läste twilight boken tills han vaknade. . . .
Sen åt vi pizza som han köpte,
och alla andra kom.
Sedan gick vi ut och mötte Johanna,
sen gjorde vi inget speciellt under kvällen.
Va ute med alla och typ prata osv.
Jag sov iallafall hos D.

Dagen:
Vaknade fett tidigt så la mig och läste igen.
Sen somnade jag en stund ändå,
och sen smsade jag med Johanna och vi bestämde oss
för att åka till skärholmen.
Då satte jag mig i dennis säng för att sminka mig haha,
och jag som är klantig spillde brun puder.
Typiskt mig och jag som byt lakan i hans säng på kvällen.
Iallafall så kom hans brorsa sen och dennis följde mig till bussen.
Och jag som är så duktig gör ännu en smart grej.
Jag hade köpt en t-shirt till han på Malta så hade han den på sig fast den
är för liten!
Så kom jag på ideen att man kunde dra i den så att den töjer ut sig,
så när han står där vid busshållsplatsen,
tar jag tag i kragen och drar,
men jag råka dra lite hårt så att den gick sönder haha!
Jag är ju så otroligt duktig. . . .
Men iallafall så åkte jag till skärris med bästa vännen,
vi åt och shoppade like girls do.
Sen åkte jag hem,
skönt att vara hemma nu när inga andra är här.
Småungarna är borta, finally.



Kommentarer
Postat av: emma

hurry du lilla gumman,de skrivs väldigt mycket dennis nu för tiden,förbered dig för ett förhör när du jobbar nästa gång;) å du vet väll att du måste berätta allt för mig eftersom att ja e din arbetsledare:)

kram på dig söt!

2009-08-01 @ 03:03:06
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0