en bok får mig att skratta

Så här står det:

" Fiskarna blir lätt förälskade, om inte kär i kärleken.
Fiskarnas partner blir ofta satta på en pidestal,
och det kan ingen leva upp till.
Det leder till många kärlekshistorier.
Fiskarna blir snabbt förälskade och snabbt besvikna.
Samtidigt som de längtar efter att få ge hela sitt hjärta och
alla sina känslor så vill dom bevara sin självständighet.
När en partner gör fisken besviken blir han/hon djupt sårad
och stänger in själv och blir svår att nå.
Fiskarna älskar också drama,
när fisken ska fånga en partner spelar dom väldigt svårflörtade.
De flirtar men driver samtidigt inte handlingen framåt.
De utvecklas sent sexuellt men när dom väl hittar någon kan dom njuta. "

Nästa kapitel är fiskarnas inre, drömmar och rädslor.
Efter det där vill jag fan inte fortsätta läsa haha.
Det står ju taskiga saker där i,
det står att jag är passiv och kluven,
är jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0