Dagen i slow motion

Vaknade typ tio elva tiden någon gång skit pigg.
Så jag och dennis låg och drog oss sen
åt vi pasta carbonarra.
Sen blev jag skit trött helt plötsligt och sov några timmar till.
Efter det gick vi ut med hans vovve och jag sov ännu mer haha . . .
Fast sen drog vi till en kille och sen hem till Johanna.
Och sedan skulle alla nattgibba så jag drog hem.
Kunde ha sovit hos johanna men mamma och dom är sura på mig så åkte hem ist,
och tror ni inte att jag missar bussen precis då?
Så väntade i en timme på nästa jävla cp buss!?!
Och då sitter två killar jag kände på den,
så vi satt och prata och sen klev jag av!
Självklart ska det vara mörkt ute också så gick mitt på vägen,
ifall att någon skulle försöka hoppa på mig.
För på vägen kommer de ju alltid bilar,
även fast det inte kom några nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0