Dagbok

Satt nyss och läste igenom min dagbok jag skrev på resan.
Det hände verkligen saker varje dag .. .. . .. 
Första dagen hade jag sönder toaletten haha.
Sen hände det en rolig sak på stranden .. . ..
Då var jag i vattnet med johannorna och rickard och oscar.
Då lyfte killarna upp mig och kastade mig i vattnet
och på något vis slog jag i näsan så att det började blöda skit mycket blod!
Det gick inte att skölja bort heller för det rann bara mer & mer . . . .
Så tillslut gick jag upp för att be dom i kiosken om papper,
men då kommer två livräddare och ber mig komma in i ett rum,
jag fick lägga mig på en bår och dom la is på mig och massera mig och allt möjligt.
Dom trodde typ det var skit allvarligt?
och jag bara låg där och bad om papper,
men nej, dom skulle fortsätta med alla saker på mig.
Sen frågade dom vad som hände:
Jag- Some boys ehhhhh it is hard to explain!
Livräddare 1- DID THEY HIT YOU!?!
Jag- No it was an exident..... it was`nt their fault.
Livräddare 2- You have to write a rapport aout this, it is serious.
Jag- No please, i just need paper and then i will be fine.
Livräddare 1- We will wait for five minutes and then check everything again.
Det slutade iallafall med att dom ät mig gå.
sen gick jag och bada igen,
då kastar oscar i mig igen och jag började blöda igen .. . .
Så går upp igen för att be om papper,
men nej då kommer livräddarna igen och tror att jag knäckt näsan!
Så dom lägger mig på den där båren igen och börjar kolla saker.
Sen när dom tar fram alla sjukhus saker sa jag.
Jag- You don`t have to do this,
it happens in sweden all the time and then we just need some paper!
Livräddare 1- Are you sure?
Jag- Yes.
Livräddare 1- Okey, then you can go.
Jag- Thank you.
Dom verkar ta det ganska allvarligt på näsblod där borta ... . ...



( Gammal bild, ska ladda upp dom ifrån malta nu )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0