Svar på era frågor


* Är du oskuld? Och isånnafall hur blev du av med den?
Nej jag är inte oskuld haha, hur jag blev av med den är väl lite intimt men det var med en kille,
som jag då var tillsammans med i hans säng.
Jag säger absoult inte att jag ångrar det men de skulle ha vart kul och väntat på den rätte.

* Hur får man bra självförtroende och lär sig tycka om sitt utseende?
Ställ dig framför spegeln naken och kolla in din kropp, alla är perfekta på sina sätt.
Du ska vara nöjd över din kropp så det är liak bra att vänja dig vid hur den än ser ut.
För att få ett bra själförtroende tycker jag att man ska göra saker som gör en stolt,
över sig själv.
Du ska tänka på alla saker som du är bra på och på alla sätt du är underbar.
För om du trivs med dig själv så blir du starkare och får ett bättre självförtroende
och sen alla som försöker trycka ner dig skit i dom!
Tänk istället på hur avundsjuka dom är på dig, så att du blir starkare.
Gör om allt negativt till positivt.

* Vad var det igentligen som drogs in i förra året med ditt ex?
Ehm . .  det är en lång historia. Men jag var tillsamans med en kille,
som höll på med massa idiotiska saker klotter, droger mm.
Det blev tillslut så att jag drogs in allt det . . .
Han är ju för tillfället ivägskickad och jag tror han kommer tillbaka 2010,
fick föressten ett brev ifrån han för två veckor sedan.
Han skrev förlåt för allt osv.
Ska faktiskt svara men vet bara inte vad jag ska svara än!
Månag tycker att jag är knäpp som blev tillsammans med han,
men jag hade verkligen svårt att se vem han igentligen var.
I mina ögon var han perfekt . . .
( ska berätta om det där någon dag, så ni får veta allt )

* Du har förut nämnt att du var för smal, hur smal var du då? vad vägde du?
Det var vårterminen -08 som allt det där med mitt ex skedde, jag mådde dåligt och åt knappt.
Dessutom opererade jag mig två gånger och jag åt ingenting då heller.
Jag vägde väl minst som 35 kg och jag hade strlk 23 i jeans,
fast nu väger jag 50 så har lagt på mig lite haha.

* Hur går det med boken du skulle skriva om ditt liv?
I början gick det skit bra har väl skrivit 30 sidor men har bestämt mig för att inte fortsätta.
Eftersom att jag bara vill säga sanningen och det kan jag inte.
Det är så otroligt mycket folk inte vet och många av personerna vill inte vara med.
Självklart kan jag skriva andra namn men sakerna som hände då?
Kankse skriver den någon gång men just nu känns de inte som det.

* Hur lång är du?
Jag är ca, 1,68 cm lång/kort.

* Du har ju clips, hur gör du så att dom inte lossnar?
Jag tar en liten kam och tuperar längst in i hårbotten där clipsen ska sättas,
sätt dom riktigt hårt så håller dom längre.

* Vill du ha barn när du blir stor, hur många?
Här kommer sanningen om mig, JAG HATAR BARN!
Har alltid sagt att jag inte vill ha något och det står jag fast vid!
Först så är barn allmänt störiga och sen vem fan vill trycka ut en sån ur "fittan" ?
Om jag skaffar något så ska jag adoptera ett.

* Gillar du någon på *kärleks* sättet?
Nej, har tyvär gett upp hoppet om kärleken.
Ska vänta tills min riktigt drömprins dyker upp men än så länge har han inte det . . .

* Vad är din favorit färg?
Definitivt rosa, den lyser och är ljuvlig, vad mer kan begära av en färg?

* Är du slösare eller sparare?
jag är en slösare, direkt jag har pengar i handen måste jag handla upp varenda krona.
Därför så har alltid min mamma mina pengar.

* Vart är din rosa mjukisadress köpt?
Min favorit dress är köpt på dne underbara butiken Gina tricot.












Nya spice girls Emma!
( Haha ta inte bilderna seriöst! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

är din syster oskuld?

2009-01-02 @ 22:54:33
Postat av: Chacha

Detsamma gumman :)<3

2009-01-02 @ 23:30:35
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott och att du får en toppenlördag.

KRAM

2009-01-03 @ 09:00:09
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Liene

var intressant att läsa:D Snygga bilder!

2009-01-03 @ 19:28:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0