Strömavbrott.

Var på Kf:s öppna hus igår och den verkade inte alls bra!
Det kändes som om att dom bara ville ha arbetare till konsum och coop.
Sen kunde man få praktisera i England på en begravningsbyrå!
nejnejnej, inget för mej . .. . . .
Sen så åkte jag hem, åt lite snabbt och började tvätta av mig sminket.
Helt plötsligt släcks allt!
Och jag som är så jävla mörkrädd höll ju på att pissa på mig. . . . .
Så jag fick tända ljus i rummet, ha en stor ficklampa bredvid mig och datorn i famnen.

Sen tänkte jag skriva i bloggen eftersom den bärbara hade lite batteri sparat?

Men då fungerar ju inte det jävla nätverket, soooo perfect.
Sen nu är jag uppe en timme tidigare än vad jag ska upp . . .
Drömde att huset började brinna på nedervåningen och att jag hann hoppa ut igenom fönstret,
sen så var mamma & juha på övervåningen och blev innebrända,
skit läskigt så vaknade lite av panik!
Måste skaffa en drömfångare för jag vill inte vakna tidigare pga. dåliga drömmar.


Min räddare i nöden, ( det är en ficklampa )


Lite mysigt var det ändå.



Jag roar mig för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Ida

Detsamma, detsamma :)

2009-01-23 @ 07:02:05
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0