smittad eller vad?

Har vart på öppet hus och ätit på max och är typ sjuk!
Danni har säkert smittat mej haha . . .
Fryser och hostar och vet inte vad!
Sen när jag kommer hem visar mamma att hon har tatuerat ín mitt namn på armen?
Mina syskons också . . .  Fint var det väl iallafall.
Sen idag hade någon kastat in mina skor på en toalett och lagt dom i handfatet och låst?
Sååå moget gjort . . . . .
Är imponerad över hur mogna vissa är?
Visst kan jag vara omogen men hallå?
Låsa in skor på tolatten är väl ändå en för låg nivå.
Sen såg jag världens gulligast tant idag,
jag och Danni står och väntar på bussen och så kommer en liten gullig tant där och plockar upp skräp,
efter andra?
Det tyckte jag var väldigt rart gjort för jag vet inte många som skulle plocka upp skräp efetr andra . .. .





Kommentarer
Postat av: Martina

de gör inget vännen:)

jo de är rätt bra här:) sj?

kram

2009-01-27 @ 23:24:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Vilken fin tattoo :)



Ja, det va verkligen en riktig gullig tant ju.. det är inte många som plockar upp skräp efter andra, inte frivilligt i alla fall! hehe!



Allt bra med dig idag? KRAM

2009-01-28 @ 14:55:03
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0