Retarded

Retarded= Dum i huvudet ( korkad )

Har inte skrivit så mycket och inte lagt in så många nya bilder för datorn på övervåningen
har inget virus program!
Så jag sitter på pappas data för orkar inte ta min lilla asus fram och tillbaka.
Jag kan inte gå med tunga väskor längre för ja har fått fobi för sne rygg.
Jag tror att jag ska få sne rygg om jag bär på det . . . .
Jag har också fått för mig att det finns hajar och krokodiler under sängen,
så jag kan inte ligga med fötterna utanför täcket!
Jag klarar inte av små kry och likaså stora kryp,
dom är äckliga, skabbiga och läskiga.
Nu ska jag kolla å teletubbies med Theo,
deras magar är så runda och goa .. . . .. .


Jag . . . . .


Jag är ett stort mobil-fan.



Vill man bara inte kyssa sötnosen haha . . .

Kommentarer
Postat av: ANNAMELLITA



SVAR: Visst är den grymt mysig? :)



Fint du gjort om din blogg..

2009-01-19 @ 20:25:39
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävla anorexi unge som tycker att dina ben ser runda ut på den där första bilden...amagad liksom. Var nöjd med din kropp istället! =) menade inget illa, blev bara lite arg :S men det finns måånga som har sådanna ben (som på den första bilden) och så säger du att dem är runda. Shiet. Nu får jag, seriöst komplex för mina ben..tack för det.

2009-01-20 @ 02:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0