Nyårslöften

Nu har jag skrivit mina mål med det nya året. . .
Jag tror att de är något bra att göra,
men man ska inte skriva saker som ska ändras utan saker man vill göra.
Man ska tänka positivt och inte negativt som t.ex. Jag måste banta eller något liknande.
Jag menar, ser man verkligen fram emot det nyaåret då?
Man ville ju mycket hellre göra något roligt något som gör en glad och lycklig.
Jag ser iallafall fram emot det här nya året . . .



Nu tänkte jag iallafall skriva en positiv text om mig själv:

Hej jag heter Emma, jag är oftast väldigt positiv och älskar att skratta.
Jag älskar att hjälpa mina vänner med problem och försöker verkligen att alltid finnas där för dom jag älskar.
Jag är väldigt omtänksam utav mej . . . .
När jag väl bestämmer mig för att klara något då gör jag det också.
Jag har väldigt bra självfötroende, nästan lite väl för bra ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0