My pyjamas time

Är otroligt trött och ändå har jag inte gjort något speciellt idag,
har städat lite, skrivit nyårslöfte och vart med killkompisar.
Har skit ont i huvudet så tog en tablett och nu förväntar jag mig att kunna sova i frid.
Okej det där lät lite wierd . . .
Men nu ska jag iallafall gå in till sis en stund.
Hon & jag har på något underligt sätt kommit varandra närmre,
vi pratar om allt och kan till och med umgås utan att ett tredje världskrig bryter ut.
Nu är jag fan värd en guldmedalj.
Juste Grattis på din 13-års dag älsklings syrran.






Jag vet, jag ser ut som en sliten målare.
Tog kläderna ifrån min systers garderob för det är iskallt att gå naken haha!?!

Kommentarer
Postat av: AMANDAJOSEFINE

thihi söta bilder :D Ha en bra eftermiddag!

2009-01-02 @ 16:18:03
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: AMANDAJOSEFINE

Föresten, nu har jag börjat prenumerera på din blogg på bloglovin! Hoppas du har lust att göra detsamma med min :) Ha en bra eftermiddag!

2009-01-02 @ 16:18:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0