Mutning eller vad?

Haha efter de där i matbutiken blev jag sur på mamma,
och sen skulle hon och jag igentligen ha gått på bio idag,
för hon var skyldig mig det sen jag fick vg på en uppsats!
Fast vi är seeega familjen så allt dröjer så jävla länge . . .
Iallafall så åkte hon bort ett tag och sen kom hon hem med,
ett par örhängen, halsband och ansiktsvatten.
Mutning eller vad?
Har iallafall sovit,pluggat och ätit, intressant va?
Åhh jag har också bett till gud att jag ska få vara sjuk på fredag,
vi ska ha iskunskap och jag vill verkligen inte!
Fats om jag är sjuk kommer jag ju ändå inte få gå ut sen!
Fan varför kan man inte bara ha kakan och äta upp den?
Fats om man har kakan är den ju sin och då kan man äta upp den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0