Monstret Emma . . .

Igår kväll hade jag och min syster en liten hemma spa kväll.
Riktigt mysigt . . . .
Hra nymålade naglar och huden känns len och gosig.
Just nu sitter jag iallafall och sminkar mig,
ska troligen åka till Johanna.
Jag undrar varför jag är uppe så jävla tidigt hela tiden,
även fast jag går och lägger mig 2 vaknar jag åtta!
Jag är en riktig morgonmänniska . . . .
Sen var det någon som frågade om min syster var oskuld?
tänker inte svara på den frågan för det var verkligen wierd.
Vda fan spelar det för roll och varför vill man ens veta?
Jag svarar på frågor som gäller mig för det är upp till mig vad jag vill vad folk ska veta,
men saker som handlar om min familj eller vänner får ni ta med dom.




Kommentarer
Postat av: Debela

Sv. Självklart är det kul med överraskningar..



Uppdaterade nyss bloggen. Kika gärna in!!

Kram

2009-01-03 @ 13:37:50
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Linuuus

Låter fett mysigt....

Jag önskkar att jag också var morgon människa... Det var jag förut... Men har väl omognat bort från det..? <3

2009-01-03 @ 17:39:19
URL: http://underbartful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0