Mitt nya nyttiga liv

NU har jag bestämt mig för att lägga godiset åt sidan!
Jag äter ju fan godis varje dag det kommer slut illa, så nu säger jag stopp!
Från och med idag ska jag bara äta nyttiga saker,
det här kommer att sluta med att jag blir knäpp.
fast man kan ju alltid försöka. . . .

Del 2, beteende:

Någonting som ofta händer med killar är att dom blir andra personer,
när dom är med sina polare!
Dom ska spela coola och om man försöker prata med dom,
är de som att prata med ett jävla träd . . .
Det är som om att man är deras trofe som bara hänger efter.
Det konstiga är att dom inte ens står för det dom tycker.
För någar veckor sen när jag satt på tunnelbanan med tony,
satt det ett grabb gäng bakom oss!
Jag började såklart lyssna för dom var inte precis så tysta utav sig!
Då satt dom och kalla den ena killens brud för hora och han satt bara där och höll med!
Jag tror knappast att han tyckte så om sin egna flickvän, personen man ska älska.
Den där killen kunde bara inte säga emot sina kompisar . . . .
Det är för hemskt hur vissa snackar skit om sina älskade.
Om man är tillsamans med någon ska man väl lita på den?
Förtroende är väl någonting viktigt?
Man tror väl knappast att den man älskar går runt och snackar skit om en . . .








Nej nu måste jag gå och byta kläder,
ska typ på bio med någar killkompisar.
Hörs den, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D jag hade kul!

2009-01-05 @ 13:47:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: annii

Fina örhängen

2009-01-05 @ 15:12:10
URL: http://annwiisaj.blogg.se/
Postat av: sofia

svar jodå!

Haha det stämmer "som att prata med ett jävla träd" :D

2009-01-05 @ 16:02:27
URL: http://sveasblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0