Mina klänningar

Många vet inte att jag älskar klänningar, det är mitt favorit plagg.
Så nu tänkte jag visa några utav dom som finns i min garderob.

Min mest figurformade klänning.
Köpte den på H&m för 50 kr tror jag.
Den är enkel och de behövs bara en kofta till så har man en snygg outfit.


Min korta perty klänning som i verkligheten är knalrosa!
Köpte den för två år sen tror jag men kan inte bara kasta den.
Köpte den på Cubus.
Dén är skit snygg att ha på sommarn med en bikini under och ett par ballerina skor.


Min skönaste klänning.
Har snott den ifrån mamma och det känns som att man är en bakelse.
Har däremot aldrig använt den men den är köpt på Mq.


Min fulaste och aldrig använda klänning . . .
Köpte den på H&m och först tyckte jag den var skit fin,
men nu hamnar den näsatn i sopptunnan!
Den sitter fult och prickarn och färgen ser inte alls bra ut!
man ser ut som en tant!?!


Min mest naturella klänning.
Den är svart och går och ha till allt.
Köpte den på H&m.


Min mest prisvärda klänning, köpte den för 45 kronor och den är otroligt snygg.
Köpte den självklart på H&m.
Den är lite Marilyn monroe inspirerad i formen.
Det enda negativa med den är att den klämmer ihop brösten.
Blommorna skulle jag också gärna vilja ta bort.


Min konstigaste klänning.
Vet inte vart dne är köpt men den är rätt cool.
Jag brukar sätta ett sidenband i midjan så ser det ut som om att jag ska på te party.


Min absoluta favorit.
Hade den på skolavslutningen och jag köpte den påMq.
Den kommer jag aldrig att slänga.


 


Kommentarer
Postat av: andrea

den näst sista var rikigt snygg:)

2009-01-07 @ 19:56:04
URL: http://lovethestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0