Made in sweden

Sitter och kolla på det nya programet " made in sweden ",
haha den musikaliske killen har världens chans att bli känd nu!
Men bryter ihop för att någon sa åt honom . . . .
Det är som att en bloggare slutar blogga för att han/hon får en taskig kommentar.
Det är nog en sak man måste lära sig i livet, att ta kritik!
Sen idag var det en gamling som raggade på mig,
det är det nästan alltid på tåg eller bussar?
Då undrar jag,
vilka slags killar är det som gillar mig igentligen?
Jag vill inte att det är gamla gubbar som ska gilla mig!?!
Det är nästan lite frustrerande . . . .
Emma är gubbarnas favorit! Borde jag gå under jorden nu . . . .


Min nu-outfit.


Kommentarer
Postat av: Johanna

neej , men gubbarna borde !! Äckliga gubbar är faan överallt!! bläää på dom

2009-01-15 @ 19:09:13
URL: http://jollaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0