Kommentarer

Någonting som man alltid får är idiotiska/elaka kommentarer,
vissa skriver verkligen sjuka saker som, är din syster oskuld? och liknande?
Frågan är vad folk som skriver saker får ut av det?
Jag tar inte åt mig utan jag tycker mer att det är underhållande att läsa haha.
Vissa säger att dom som bloggar har no life men dom som skriver elaka kommentarer då?
Sen när man får snälla kommentarer blir man hur glad som helst och man får ett leende över läpparna.
Tog i allafall ut några nu och la ihop på paint,
dom elakaste kommentaerna orkar jag inte bläddra fram, lägger ut dom ngn annan dag!




Kommentarer
Postat av: Tuva

Får också en del sjuka kommentarer, ofta från samma ip-adress som bara byter namn eller är anonym. Hur orkar man hålla på? Gillar din blogg!

2009-01-26 @ 19:45:06
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :)



palla anonyma!!!

2009-01-26 @ 20:08:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan vilka idioter som skriver sådana kommentarer, förstår inte att dem orkar! Haft en bra dag? :)

Kram

2009-01-26 @ 22:03:31
URL: http://malmsplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja dom som skriver det dumma kommentarerna lär ju antingen ha en dålig dag, eller så är de bara avundsjuka! Inget att bry sig om! Och ska man skriva något elakt kan man lika gärna stå för det man säger! och inte vara anonym! arg jag blir! :O

2009-01-27 @ 21:03:25
URL: http://larssonmikaela.blogg.se/
Postat av: en av dom idiotiska är jag

eller så är det bara så att vi säger vad vi tycker och tänker. det mesta vi säger är sant. du tar bilder på dig själv där du ser ut som ett helvete med uptryckta tuttar och skit som du inte ens har? fjrotis i allra högsta grad. du bloggar ju om absolut ingenting också? förutom bilder på dig själv. vi vet hur du ser ut nu! det räcker?! ^o)

2009-01-28 @ 14:17:25
Postat av: Anonym

alltså, ofta du fösöker att härma blondinbella eller kissie !? ;s

och kommentaren som ''en av dom idiotiska är jag ''

skickade, du ska inte ta åt dig! för dom som skriver så där är bara omogen!

ville bara säga att jag och mina kompisar har börjat läst din blogg och älskar den!

pusssss :).

2009-01-28 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0