Kims brev

Nu tycker säkert vissa av mig att det är taskigt att jag läger ut hans brev,
men jag känner att jag kanske gett en bild utav honom som låter jätte hemsk.
Men det finns en anledning till allt?
Han var faktsikt en underbar pojkvänn ibland också . . . .

" Hej Emma,
det är Kim jag tror du minns mig.
Jag vill börja med att säga förlåt för allt som jag gjorde emot dej :(
Jag ångrar det och . fattar nu vad jag gjorde.
Jag saknar dej så otroligt mycket.
Jag tänker på dig varje dag och ångrar allt jag gjorde emot dej, förlåt.
Men nu orkar jag inte längre, jag vill vara sams med dig,
och jag hoppas att du förlåter mig och inte är sur för jag vill ha kontakt med dig.
( Sen en text om att han vill ha mitt nummer och oviktigt )
Emma skriv så att jag vet att du lever,
du va mit livs största kärek och du kommer alltid att vara det
och skriv inget dumt bla bla bla  . . . "

Nu ska jag ta och svara på det . . .


Gammal bild och hur ful som helst.
man blir snyggare med tiden jag lovar,
Kolla bara på mig!


Kommentarer
Postat av: louise

men gud vilken gullig kille som skriver ett sånt brev!!!

hoppas du förlåter han!





hehe, ja ja hoppas vi kommer ha kul. o speciellt att de är mkt folk på båten! annars kanske de inte blir så roligt:/

2009-01-11 @ 20:53:19
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: mathilda

men åh! så söt, jag hoppas allt kommer ordna sig, :)

han verkar ju inse vad han gjort iaf.

2009-01-12 @ 06:43:58
URL: http://mhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0