Jag är så kär i mig själv.

Är fortfarande sjuk, fast imorgon blir det skola för man hamnar efter så jävla mycket!
Har testat några saker för att se om jag blir friskare,
man blir ju ändå inte frisk av att bara ligga ner,
man blir ju bara rastlös?
Har iallafall precis duschat så att jag känner mig lite friskare.
Det kändes som om att jag luktade skit och att ett helt smörpaket var inkletat i håret.
Fast nu orkar jag inte sitta här längre, får ont i huvudet av datorn för tillfället.
Sen kommer mamma bara klaga på att jag skrievr i bloggen när jag är sjuk!
Så ska faktiskt plugga!
Även fast man är sjuk så slipper man inte undan . . .


Tänk om jag såg ut så här just nu . . .


Me and my teddy haha.


Blekfis.


Fråga mej inte vad jag gör.



T-shirt, cubus eller gina.
Hoppants, H&m.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Om du hade sett mig så hade du inte kallat dig för blekfis!:)

2009-02-01 @ 13:12:35
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0