Jag är helt klart bäst!

Har inte kunnat skriva så mycket idag,
har vart med nathalie, jessica & amanda.
Vi var med några killar på söder men det var tråkigt så stack hem till slut.
Killar kan verkligen konsten att vara osociala tysta små musar.
Okej vi har musar men dom är råttor då!?!
Dom är ute efter oss musar haha.
Jag har två tråkiga nyheter idag,
först att det var fullt i gruppen till aferikansk dans.
Så nu står jag som reserv, tack!
Sen det andra är att något hade hänt på en tågstation så att tågen inte gick.
Har ingen aning om vad som har hänt,
men tänk om någon hoppa framför tåget eller något?
Fan vad hemskt, hur vågar om plåga sig själva?
Om jag tog självmord eller något skulle jag aldrig ta något som gör ont,
när jag dör ska det vara smärtfritt!







Nu tänkte jag flörta lite med alla hetingar där ute  . . . .


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag tkr det jag med :(

2009-01-13 @ 21:41:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mathilda

min kompis såg när en kille hoppade framför tåget

hemskt

2009-01-14 @ 06:44:31
URL: http://mhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0