I ärlighetens namn.

Jag stod nyss och byte om och så kom jag på en sak!
Min persien är trasig så grannen kan se rakt igenom och det har jag aldrig tänkt på!
Då fick jag den här synnen i huvudet,
att grannen står med kikare och kollar på mig när jag byter om haha!
Enda gången jag stått och blottat mig med flit var för några år sedan.
Jag och en barndomssvän var på en ö med våra mammor och syskon,
så bestämde vi oss för att bada nakna!
Dessvärre åkte massa slja line båtar förbi så jag hoppas dom njöt för stunden,
medans vi stod där och hoppa ifrån bryggan . . .
Tänk om det finns perversa gubbar som faktiskt står och kollar i andras fönster!
Om jag tänker efter måste det ju finnas det eftersom att finns så många andra idioter i denna värld.
Knäppskallarna tar väl snart över.



En osminkad " Miss Perfect"



Kvällens mys outfit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer leopard linnet ifrån? :)

2009-01-20 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0