Hur dum tror ni att jag e?

Ni vet att jag skrev förut att jag hade en skit snygg granne?
Jo, då har någon ringt mig och låtsas vara min granne!
För det första kan bara dom jag känner mitt nummer för det är inte koppplat till mitt namn på ngt sätt.
För det andra så har jag 4 snygga grannar så hur kan du veta att du är du?
För det tredje så kan man väl ändå presentera sitt namn?
Och för det fjärde så var de inte samma röst?
Sen så undrar jag vem som ringde hem till min pappa?
Sitter hemma hos pappa just nu och har suttit och pratat och ätit hans pizza,
den var skit god fast var ganska mätt efter allt jag åt på jobbet.
Åt bland annat fyra pannkakor, glass, snacks, 1 läsk, godis mm.
Sen hände det en liten pinsam sak också . . . .
Det var några som hade kalas och sen så hade dom köpt en dröm tårta åt sitt barn.
Ni vet en sån där nallebjörn med marsipan och grädde och allt . . .
Efter att kalaset var slut så lämnade dom tårtan så vi började glufsa i oss den haha.
Jag åt hela foten och den var skita good . . .
Sen kom problemet!
Mamman ville ha tillbaka tårtan så vi fick lämna tillbaka den, hon blev inte så glad kan man väl säga?




Hur snygg va man från skala 1-10?
Jag är så glad att jag förändrats . . .


Kommentarer
Postat av: L i n d a

Vart jobbar du?

2009-01-18 @ 19:10:00
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0