Home at dads

Skulle åka till läkarn men det slutade med shopping.
Mamma är hopplös när det gäller klädbutiker så hon tvingade med mig,
fast det slutade med att jag själv köpte:
* En brun väst.
* Ett par ballerina skor.
* Ett par pumps.
* Ett par nya strumpbyxor.
Mår faktiskt bättre nu så förhoppningsvis kan jag göra något imorgon!
Har kommit hem till pappsen och lekt med lillebror haha.
Vill bara äta upp honom men som tur är jag ingen människoätare.
Det var väl tur för honom!


Sötnosen ;)


Maximus.


grisen/ Micha.


Pappsen & Theo.


Max, jag & farmor.


Sonja, jag och Linn.


Jag.


Sis & yo.


Pappa, annica, jag, jossan & theo ( pappas och annicas bröllop + theos dop )


Kommentarer
Postat av: Danni

va fina bilder hun <3 :)

2009-01-30 @ 20:45:07
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0