Har fortfarande inte vaknat!

Gårdagen slutade med att jag sov hos Jessica,
vi kollade på en skräckis som var skit läskig!
Människorna åt varandra . . . .  så verklighetsbaserat som det går!
Jag och Jessica vaknade av att båda kollade på varandra haha,
sen lagade vi pannkakor med en skit god chokladkräm på.
Efter någon timme kom mamma och hämta mig sen åkte vi och fixa lite saker.
Jag har typ fortfarande inte vaknat ordentligt så är lite halv borta . . .
Juste igår på tunnelbanan satt världens mest irriterande människor bredvid oss.
Det var två tjejer som satt på ett annat ställe sen gick dom och satte sig bredvid oss.
Dom var väl runt 20 års åldern och snackade finska typ . . .
Helt plötsligt började dom sjunga " im a barbir girl . . .  " och snacka om mig på finska.
Jessica förstod lite och dom sa typ " kolla på barbien bredvid mig bla bla . . ."
Sen så satt jessicas killkompis lite längre bort och så sa jag att han var ju skit söt!
Tror ni inte dom går ditt och börjar snacka med han då!
Så respektlöst!
Vid 20 borde man väl ändå ha mognat? eller?


sötaste Jessica.


Amanda ;)







Jag är lite trött för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va jobbigt förstår om du vart irriterad, såna människor är verkligen jobbiga.



Nä de är jobbigt när man har en pappa som är så, inte är de kul inte min väntar sig att ajg ska höra av mig till honom när ajg har cornelia att ta hand om och allt. men ajg hör jämt av mig så nu har ajg slutat.



Hoppas allt är bra med dig och att du får en bra helg?

kram sweet

2009-01-17 @ 17:52:34
Postat av: PUBERTETEN

Dom kanske var i puberteten? ;)



2009-01-17 @ 18:48:04
URL: http://puberteten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0