Haha!

Har suttit och lyssnat på min brorsa och mammas konversation den här morgonen.
- Du måste bestämma om du ska på Matildas kalas eller inte? mamma.
- Men jag vill inte gå på tjejkalas jag vill gå på killkalas, Gurra.
- Är du gay eller? mamma.
( Matilda är hans flickvän.)
Det lät så jävla roligt så min morgon blev underhållande,
sen har Gurra slarvat bort sin mössa så han fick ta min gamla Svea stackarn.
Har fixat mig, ätit och borstat tänderna, men råka få tandkräm på tröjan, great!
Någon som vet vad man gör åt tandkräms fläckar?
Jag ska iallafall testa med vatten.
Idag slutar jag skit sent så kommer inte kunna blogga så tidigt.
Det är så skönt att kunna skriva någonstans vad man tänker och tycker.
Visst kan folk kommentera åt visa grejer men det är ju min blogg.
Nej nu måste jag skynda mig .. . . . . .





Dagens outfit:



Vit t-shirt, Bikbok.
Svart midjekjol, H&m.
Tjocktröja, Adidas.
Strumpbyxor, H&m.
Bambu örhängen, presentbutik.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har ^^

2009-01-15 @ 13:09:16
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Alex

Hejsan, nu har jag kommit igång och börjat blogga igen, hoppas du följer med och kommenterar vardagen och mitt liv som ensam och liten linköpingsbo i stockholm=)bloggens adress alexofjuly.blogg.se



/Alex

2009-01-15 @ 15:28:20
URL: http://alexofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0