Guld medalj

Nu mår jag faktiskt bra,
täppt som fan men det är ju inte hela världen.
Hade bara världens huvudvärk igår kväll så kunde inte sova!
Den som lyckas somna med huvudvärk är fan värd en guld medalj?
Låg och kolla på film till tre ungefär och så blev jag väckt 9 av pappsen!
Han skulle tydligen skjusa jossan till någon match så var tvungen att passa honom . . .
Sen gick jag upp och la mig och nu ligger jag här!
Ska väl upp snart och fixa mej . . . . .
Ska vara med danni banni och undra vad vi ska hitta på ;) haha ..
Fast nu ska jag sova lite till så att jag orkar upp!
Fan vad jag sover mycket, skriver ju nästan bara att jag sover?
Nej men fram tills på tisdag sover bloggen lite halvt också.


Jag gillar att lukta mig själv under armarna och har grovt tråkig humor för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lova att lägga ut dagens outfit idag ?

och massa flummbilder på dig & danni som vanligt ?

då blir till och med min dag perfekt!!;)<3

2009-01-31 @ 11:52:57
Postat av: PERFEKTION

ha ha ha.. jag brukar inte lukta mig själv under armarna, något som kanske ska provas? ha ha

2009-01-31 @ 12:07:29
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: PERFEKTION

fan. min humor är tydligen lika låg som din ;)

2009-01-31 @ 12:07:41
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :) hehe tog bara några :D

2009-01-31 @ 13:40:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0