Gangster style

Sitter i mjukis kläder och halv sover,
måste fylla i lite papper.
Först ska jag skicka papper till sjukhuset,
fick ett brev ifrån dom i veckan så ska fylla i vad jag tyckte och så.
Sen tänkte jag svara på kims brev,
måste bara tänka på vad jag skriva för dom lser tydligen hans brev innan han gör det.
Tänker inte skriva någonting taskigt även fast han förstörde så mycket för mig,
tänker mer puscha honom till att skärpa sig.
Han har chansen nu att ändra livsstil  . . .
han kan ta sig ur skiten, jag vet det!
jag var ju ändå tillsamans med han ett tag och känner han ganska väl.
Han & jag har ändå bra minnen trts allt dåligt som hände.
Efter det måste jag fylla i min träningsdagbok för December,
sedan måste jag skriva ett papper om mig själv!
Jävligt mycket skriva har jag framför mej . . . .








Kommentarer
Postat av: ANNAMELLITA



SVAR: tack så mycket! :)



Fint du gjort om din blogg!

2009-01-11 @ 19:56:21
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv ; tackdesamma =)

söt !

2009-01-12 @ 06:40:49
URL: http://mhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0