En rörande text

Många av er har säkert redan läst den här men man blir lika rörd varje gång.

Tjejen: Sakta ner, jag är rädd.
Killen: Nej, det här är kul.
Tjejen: Det är inte alls kul, sakta ner.
Killen: Säg att du älskar mig då.
Tjejen: Jag älskar dig, sakta ner nu.
Killen: Ge mig en kram.
- Tjejen kramar honom.
Killen: Ta av min hjälm och sätt på dig den.


I tidningen nästa dag:
En motorcyckel har krockat in i en byggnad,
två satt på motorckyeln, men bara en överlevde.



Sanningen:
Killen hade insett att hans bromsar inte fungerade, men han ville inte tala om det för tjejen.
Istället fick han henne att säga jag älskar dig,
känna hennes kram för en sista gång, och han fick henne att ta på sig hans hjälm och sa att hon skulle klara sig även om han skulle dö.







Kommentarer
Postat av: anna

haha mysig och mysig vet jag inte om den var. vaknade upp med blåmärken och sönderskrapade ben men jag hade det kul iallafall:D



Hur var ditt nyår?

2009-01-04 @ 19:32:48
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: ja verkligen :)



åh så mysig rosa dress du hade på dig :D

2009-01-04 @ 20:32:11
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Lenita

Vilken mysig dress du såg ut att ha!

2009-01-04 @ 22:26:44
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nja om hans bromsar inte fungerade så skulle han byta växel neråt hela tiden så att hans motorcykel minskade i fart, och tillslut skulle dom ju stå stilla. Om dom två hade tid att prata och kramas och byta hjälm så skulle dom definitivt kunna stanna motorcykelt via motorbroms.

2009-01-06 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0