En nyår och minnas

Jaa nu har jag verkligen mycket att berätta men ska ta det kort.
Det blev bråk igår på morgonen, ni vet släkten är värst!
Att det alltid ska vara något,
alla mina släkter är det fel på och jag menar det!
Det är bråk och allt möjligt.
så vi tog bilen tillbaka till Stockholm.
Var hemma precis vid tolv slaget, firade Jossans 13 årsdag.
Jag gick ut med några, dom smällde raketer jag gick hem.
Kom hem runt halv 3, gick och la mig exakt som jag gick ut.
Vilken nyår! Verkligen storslagen haha!


Hemma hos farmor!


Så här såg jag ut på bilresan.

A happy new year from me!


Puss på er gullegrisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spenderade inte du din nyårsafton i umeå alltså? :)

2009-01-01 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0