Dissningar

Igår skulle jag lagt ut min nya design och svarat på kommentarer,
tror ni jag hann?
Neej för jag slockande i sängen på alla mina saker!
Mår riktigt dåligt men vad ska jag göra liksom?
Jag går ju åtminstående ner i vikt!?!
Jag är fortfarande ett helgon!

Del 3, dissningar:

Någonting som alltid händer är dissningar.
Även fast man älskar personen dissar man ibland.
Det värsta som finns är när killar dissar tjejer utan att säga en anledning.
Killar kan vara väldigt känslokalla på utsidan men på insidan mår dom säkert skit.
Dom ska spela den där coola när dom inte ens är den personen.
Om en tjej dissar en kille beter dom sig som om att det bara är en tjej vad spelar det för roll?
Fast igentligen tror jag att dom bara vill lägga sig ner på marken ooch gråta ut.
Dom kanske inte vill ha en anledning men många tjejer är väldigt känslomässiga utav sig!
Man vill ha en anledning till varför man blir dissad, eller dumpad och man vill ha en bra en.
Inte t.e.x Jag vill vara singel att tag eller att dom har problem hemma och måste tänka över massa.
Om man ska dissa någon på ett bra sätt så ska man ringa eller träffas och säga sanningen,
att man kanske inte är intresserad eller att man bara vill ha personen som kompis.
Oftast blir det så att man dissar en person, den bli sur, det blir bråk och allt tar slut.
Om man ska göra något, så ska man göra de på rätt sätt?

En kille har lagt till mig på msn och han är en pedofil, nu är de ju så att jag måste dissa honom?
Ska jag bara blocka honom och ignonera honom eller ska jag skriva att jag tycker han är peddo?


I de här sov jag inatt!



Idag kmr min nya design upp!




Kommentarer
Postat av: rebecka

hejsan , det hår är verligen jätte fint , även fast du har löshår :) fick panik idag när jag kom hem från frisören hon klippte så kort , funderar på att skaffa löshår .. vart köpte du ditt ? :)

2009-01-07 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0