Diskussion.

Jag och mamma hade nyss en vild diskussion medans Filip satt och tog bilder.
Hon tyckte också det var lite konstigt att jag skrev att jag hade mensvärk på bloggen?
Sen också att jag skriver om mitt liv på en allmän plats, hon läser ju min blogg varje dag . . .
Visst jag skulle kunna göra min blogg "normal" och bara lägga in outfits och opersonliga grejer,
jag skulle också kunna göra den privat med lösenord.
Fast jag tycker liksom att jag ska kunna skriva de jag känner och gör för utan att folk reagerar.
Självklart ska inte skriva dumma saker om andra men mitt liv berör väl ändå bara mig!
Aja jag skulle kunna snacka hela kvällen om det där men nu ska jag dra mig till Huddinge.
Bjuder på lite bilder tills jag har kommit hem.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0