Dålig stil!

Nu är jag hemma kära läsare med min knasunge till kusin <3
Skulle först på bio med några grabbar men den dom kunde inte,
så jag gick med tony istället.
Vi kollade på " låt den rätte komma in " och den sög!
Det var bara massa gamlingar där inne så skoj i biosalongen var det inte heller!
Och nu är det 3-1 till Tony, faaaan också!
Han fick två poäng idag,
först för att jag gjorde så att vi klev av vid helt fel ställe,
så vi gick 5 km innan vi kom fram till heron!
Sitt andra poäng fick han av att jag valde en dålig film!
Vi får väl se i helgen om jag samlar ihop lite fler . . .  jag måste det helt enkelt!
Ingen kille knäcker miss perfect.
Efter att vi kom ut ifrån biosalongen satte vi oss och chilla vid en bänk,
gissa vilka jag ser då?
Grabbarna som inte kunde gå på bio,
oartigt att först fråga mig om jag vill med på bio och sedan ljuga om att dom inte kan!
Killen som hade sagt att dom inte kunde gick inte ens fram och hälsa på mig haha,
han sprang iväg och gömde sig! Och han är ändå bra kompisa med moi!
Sen dom andra jag kände kom fram och hälsade.
Sen efter bion åkte jag hem till Jennifer ( kusinen ) vi var där en stund,
sedan gick vi hem till mig ( mammsen ).
Jag gick in i köket och plockade fram godsaker direkt plus läsk,
vet ni vad jenni gör?
Jo hon råkar svälja en plastbit ifrån en godis och sedan höll hon på och spy.
Istället för spya kom en massa dregel ut som landa på mitt kära tangentbord,
och resten hamnade sedan i mitt cola glas!
Så nu ska vi ha en riktigt trevlig kväll med dregelkalas!
Puss på era söta rumpor.

( Bilder ifrån idag & videos kommer imorrn. )







Kommentarer
Postat av: Tony The gangstaaaaaa! :D

Jag är bäst!:D haha leder dig så hårt Emma!:P

puss<3

2009-01-06 @ 01:20:59
Postat av: " Miss Perfect "

vi får väl se! Ingen slår mig ;) <3333

2009-01-06 @ 09:40:52
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: marie

Tack det ska jag göra! kunde nog tänkt mig att vara ledig veckan ut :)

kram

2009-01-06 @ 10:14:50
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Jag vet inte :o Det känns som att vi har träffats.. nej men jag har ingen aning. Konstigt haha :p

2009-01-06 @ 10:23:56
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=77444 bli medlem och få biobiljetter helt gratis:D



föressten skulle inte du ha smink tips på lördagar? hur går det med de:P?

2009-01-06 @ 12:49:22
Postat av: Tony

haha joho:P hur kan jag annars leda^^ got ya!:P

<33

2009-01-07 @ 02:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0