Dagens outfit

Jävla danni jag var tvungen att gå upp halv sju för att hon börjar tidigare än mig!
Fast de var lungt för sis sov också här inatt så dom gick upp samtidigt . . .
Och gör inte som jag gör!
Förra veckan tog jag första filmen jag såg och ladda ner,
och igårkväll när vi kolla på den somna båda!
Den var skit dålig . . . .
Sen det här är jag i ett nötskal:
Sis- Haha emma du får inte åka på språkresa om inte du tar gardasil sprutan!
Danni- Den har jag tagit.
Jag- Gjorde det ont?
Danni- Näe dom tog ju den bara i armen?
Jag- Va? Tar man den inte där nere?
Jag hade ingen aning om att man tog den i armen?
Fan vad dum jag är ibland haha bara för att det är något som ska hjälpa livmodern,
betyder det ju inte att man ska ta den där nere!
Fast jag tänker fortfarande inte ta den!
Jag HATAR sprutor och allt som har med sjukhus att göra!
Över min döda kropp säger jag ba . . . .





Dagens outfit:





Rosa linne med rosett, Gina Tricot.
Stickad kofta, Cubus.
Jeans, BikBok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0