Chacha och vals

Idag har det vart 10 minus grader ute och jag fryser nästan ihjäl.
Jag som är så jävla kallblodig fryser ju även fast jag har på mig alla kläder som går!
Idag på idrotten hade vi dans, chacha och vals,
det var faktiskt kul förutom att han jag dansa med glodde på ett speciellt ställe haha.
Näe men det är nog svårt för killar när dom ska kolla på sina fötter och hålla blicken borta.
Som amanda sa idag " vi har något magetiskt i sig som gör att killars händer bara råkar hamna på visa ställen . . .
Undra hur en kille skulle reagera om man gick fram och klämde på deras rumpor eller mansbröst?
Ska fan testa!



Så här såg jag ut när jag kom hem . . .


Skor jag fick i julklapp av anton idag  . . .
Priset stämmer inte, dom försökte lura mig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va dansade också idag på idrotten, fast vi dansade salsa

2009-01-16 @ 18:18:01
Postat av: marie

vi hade minus 20 grader idag, jag höll på att frysa ihjäl påväg till jobbet.

2009-01-16 @ 20:55:58
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0