Back in the chair.

Nu är jag äntligen hemma!
Kan börja berätta om fredagen och i nästa inlägg om idag.
I Fredags jobbade jag och sen träffade jag Danni,
sen mötte vi some boys!
Det slutade med att jag blev fett sur och irriterad!
Jag säger bara en sak , ååååååååhhhh killar.
Hatar dom ! ( förutom vissa )
Att man alltid ska bli besviken på något vis!
Sen tänkte jag bara fråga er tjejer en sak, tycker ni att den här kommentaren är godkänd:
- Min polare sa att du va tjock men du är ju inte alls det nu när jag kollar på dej?
Vad tycker ni?


Danni o yo leker coolish.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ne inte direkt jag tkr iaf inte du e tjock du e ju miss perfect hehe:D

2009-01-25 @ 11:43:51
URL: http://fiinasteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0