Åhh varför finns den perfekta killen så långt bort?

Kund einte sova igår heller så måste fixa sömntabletter!
Iallafall så låg jag och snacka med jesper, han får mig verkligen att skratta haha.
När jag log så kunde han säga och jag vet att du har ett leende på läpparna just nu?
Haha och jag tycker att han ska flytta till Stockholm direkt när han fyller 18,
fats det tänker han inte göra över sin döda kropp så då får jag väl döda honom först!
Åhhh varför kan han inte bo här . . . . . .
Det slutade med att jag la på ahha för jag blev irriterad på att ahn sa att det inte finns perfekta människor!
Sen imorse vaknade jag iallafall skiiit trött!
Men måste till skolan, sen efter ska jag på öppet hus med flickorna.
Och jag är fett sur igen . . .
Mina hårförlägningar har bara försvunnit?
Inte alla men några clips? Någon som sett dom ring?




Ser jag inte äcklad ut på sista bilden?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 17:20:40
Postat av: jesper

hahahhaha döda mig då...

2009-01-28 @ 07:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0